Ez a webhely cookie-kat használ, melyekre szükség van a weboldal teljes működéséhez. Weboldalunk böngészéséhez Ön elfogadja a cookie-k használatát. További információ

Általános szerződési feltételek

1. A Szerződési Feltételek alapfogalmai

1.1 Szolgáltató adatai
Neve: Hungaro Management KFT.
Címe: 1112 Budapest Repülőtéri út. 2. 
Adóigazgatási azonosítószám: 10573710-2-43
Cégjegyzék száma: 1-09077018
Bankszámlaszám: Kereskedelmi & Hitelbank 10200878-31512105

1.2 A Vásárló
Aki a Webshop Szolgáltatást igénybe veszi, azaz a Webshop internetes felületén keresztül árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.
Cégünk vendéglátóipari nagykereskedés, ezért magánszemélyeket sajnos nem áll módunkban kiszolgálni.

1.3 A Szállító
Hungaro Management KFT. , vagy a Hungaro Management KFT. álltal megbízott szállítmányozó cég (futárszolgálat, posta).

2. Webshop Szerződési Feltételek célja
Az Hungaro Management KFT. a Webshop szerződési feltételeit azért adta ki, hogy ebben részletesen szabályozza a Webshop Szolgáltatással, és annak igénybevételével kapcsolatos feltételeket, a Szolgáltató és a Vásárló jogait, kötelezettségeit és egyéb, a Webshop Szolgáltatással összefüggő lényeges körülményeket.
A Webshop Szerződési Feltételei a Hungaro Management KFT. és a vele szerződéses kapcsolatba lépő Vásárló között létrejövő jogviszony általános feltételeit tartalmazza. Az itt nem szabályozott kérdéseket illetően a Szolgáltató Webshop tevékenységére vonatkozó mindenkor hatályos magyar jogszabályok és hatósági előírások, valamint a Polgári Törvénykönyvben foglalt rendelkezések külön kikötés nélkül is irányadóak.

2.1 A Webshop Szerződési Feltételek közzététele

A Webshop Szerződési Feltételek Vásárló által történő elfogadása a Webshop-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele. A Feltételek elfogadásának minősül, ha a Vásárló a szolgáltatást igénybe veszi, azaz árut, szolgáltatást megrendel, vásárol.

2.2 A Webshop Szerződési Feltételek hatálya
A Hungaro Management KFT.  fenntartja a jogot, hogy a Webshop Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. A Webshop Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A Webshop Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a Webshop-szolgáltató a Webshop-szolgáltatást biztosítja.

3. A Webshop-szolgáltatás
A Hungaro Management KFT. a Vásárló részére az alábbi feltételek szerint nyújtja a Webshop-szolgáltatást.

3.1 A Webshop-szolgáltatás területi hatálya
A Webshop-szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (INTERNET) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető.

4. A Webshop Szerződés Létrejötte és módosítása

4.1 Általános jellemzők
A Szerződés a Szolgáltató Internetes felületén történő megrendeléssel, illetve jelen Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre. A Webshopban való vásárlás feltétele a szállítási adatok és elérhetőségek megadása. A megrendelések akkor jönnek létre, amikor a Vásárló a Megrendelést végső formájában jóváhagyja. A Hungaro Management KFT. fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.
A képek tájékoztató jellegűek! Bizonyos esetekben eltérhetnek a terméktől!

4.2 Megrendelés módosítása, törlése
A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Vásárló a Webshop Elérhetőségeink menüpontjában megadott elektronikus levelezési címen illetve telefonos hívószámon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a postázás, illetve a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges. 

4.3 Fizetési feltételek
A Vásárló a vásárolt áruk és szolgáltatások ellenértékét 50% előreutalással, a fennmaradó 50% második részt átutalással, a Kereskedelmi & Hitelbank 10200878-31512105 számlaszámára, vagy a Hungaro Management KFT. Raktáránál címe: 1112 Budapest, Repülőtéri u. 2. az áruk átvételénél készpénzben teljesíti. A Szállító, a Hungaro Management KFT. az átadásra kerülő áruról hivatalos ÁFÁS számlát ad Vásárló részére. A Hungaro Management KFT. részteljesítést vállal. A Vásárló a megrendelés összes tételét egyben átveheti vagy a teljes megrendelés átvételét megtagadhatja.

4.4 Szállítási módok
-Postai szállítás átutalással
A Vásárló a Szolgáltató számlaszámára előzetesen utalja át az összeget, mely együttesen tartalmazza az áru(k) ellenértékét és a szállítási költséget. A szállítás díja a Magyar Posta aktuális árszabása alapján kerül megállapításra,valamint futárral történő kiszállítás esetén a futárcég díjszabása alapján kerül megállapításra.

-Postai szállítás utánvéttel
Az összeget a Vásárló az átadó postai dolgozónak fizeti, mely együttesen tartalmazza az áru(k) ellenértékét és a szállítási költséget. A szállítás díja a Magyar Posta aktuális árszabása alapján kerül megállapításra,valmint futárral történő kiszállítás esetén a futárcég díjszabása alapján kerül megállapításra. 

4.6 Sikertelen kézbesítés
Általános kiszállítási határidőnél a Szállító egy alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a Hungaro Management KFT.  érvénytelennek nyilvánítja és törli.

5. A Vásárló jogai és kötelezettségei

A vásárlónak lehetősége van 3 napon belül a megrendelt termékkel kapcsolatos bármely kifogását a szolgáltató részére bejelenteni írásban. Amennyiben a termék sértetlen eredeti csomagolásban van és az teljes értékűen eladható, akkor kérheti az áru visszavételét és helyette másik áru szállítását. Az esetlegesen felmerülő szállítási költségek a vevőt terhelik. Bármely bejelentés írásban történhet.

Cégünk nagykereskedelem, csak és kizárólag jogi személyeket szolgálunk ki! Kizárólag nagykereskedelemre vonatkozó jogszabályi hivatkozást tudunk elfogadni, természetes személyek vásárlására vonatkozó hivatkozást nem.


6. Adatvédelem, adatbiztonság

6.1 Adatvédelmi Nyilatkozat
A megrendeléshez szükséges adatfelvétel során a Hungaro Management KFT. a következő adatokat rögzíti a Vásárlókról:
A Vásárló azonosításához szükséges adatokat:
- Név
- Cégnév: 
- Település: 
- Cím (utca, házszám): 
- Irsz.: 
- Telefon: 
- Fax: 
Választhatóan megadható adatokat:
- Cégnév 
- Szállításhoz Település Cím (utca, házszám): 
- Irsz.: 
- Telefon: 
- Fax: 
- Ügyintéző neve: 
- Ügyintéző telefonszáma: 
- Egyéb megjegyzés
A megrendelések kiszállítása érdekében a Hungaro Management KFT.  a következő adatokat bocsátja a Szállító, illetve a Szállító Megbízottja rendelkezésére: • Megrendelő neve • A teljes Szállítási cím • Egyéb közlendő (lehetséges átvételi időpontok) • A megrendelés összege szállítási díjjal együtt (utánvétes megrendelés esetén) • Megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége. A Szállító, illetve Megbízottja ezeket az adatokat szigorúan bizalmasan kezeli és a kézbesítés után azokat a Hungaro Management KFT. részére visszaszolgáltatja illetve megsemmisíti.

6.2 Személyes adatok módosítása

Megadott személyes adatait a Vásárló on-line,
emailben vagy telefonon bármikor megváltoztathatja illetve törölheti.